Welkom op de website van

Stichting Verbeteren eigen

Leefomgeving met Buurtinitiatief

De Stichting Verbeteren eigen Leefomgeving met Buurtinitiatief (VLmB) adviseert en begeleidt inwoners bij het starten, uitvoeren en realiseren van initiatieven gericht op het creëren van een gezonde en fijne leefomgeving.

De missie van Stichting Verbeteren eigen Leefomgeving met Buurtinitiatief is:

Burgers realiseren duurzaam wonen, bewegen en natuur beleven in een gezonde en fijne leefomgeving.

Het doel van de Stichting is buurtinitiatief mogelijk te maken op het gebied van klimaataanpassing en energievoorziening in de eigen leefomgeving als mede verduurzaming van woningen stimuleren en het langer thuis kunnen blijven wonen bevorderen.

Daarnaast heeft zij als doel klimaatvriendelijk vervoer voor de buurt te verbeteren, de sociale interactie in de leefomgeving te bevorderen en (doelgroep)activiteiten die het woongenot vergroten te stimuleren.

Vergroten van de biodiversiteit van planten en dieren evenals het bieden van natuurbeleving en -educatie van buurtbewoners vindt zij daarbij belangrijk.

Het bestuur is te bereiken via:

E-mailadres: stichtingvlmb@gmail.com
Contactadres: 06-18362453

Of gebruik het contactformulier:

Mede mogelijk gemaakt door: